Skolan

Så sitter man här i skolan igen utan att riktigt göra något. Idag har jag funderat sjukt mycket på vad jag ska göra för annons, men tro att jag kom på nått? Ne... Letade bilder för olika förslag jag hade men inget passade. Tilslut har jag iallafall bestämt mig för att göra en jobbannons inför typ ett större projekt, söker en grafiker ;) Texten skriven idag, men inget annat gjort. Komigen för mig!

Har projektarbete idag men Malin är sjuk o jag är hjälplös för jag kan inte arbeta själv ;) skämt o sido... men vi har inte kommit igång ordentligt än för att bara kunna sätta oss ner o producera. Efter lovet är det tänkt att allt material ska vara samlat så vi kan sätta igång, det är mycket vi ska göra. Foldrar, annonser, flygblad, antagningsblanketter mm.mm.mm.mm. Hoppas det blir bra, det är ju trots allt på riktigt!

Hade kunnat åka ut till Strasse idag, men jag har insläpp i stallet + att jag inte skulle slutat fören 4 eg, sedan svenskaprov imorgon + ta hand om Skutt, så det hanns inte med. Men jag kommer att kunna rida ihjäl mig på henne sen när hon kommer hem. Kollat massa hästsidor o utrustning, jag har egentligen allt, men fasan, är ju så kul o köpa :D

Nä, nu måste jag kila.
Puss&Kram hela da'n.

Kommentarer
Postat av: linnea

ska du?? shit vad grymt!! :D

vem ska du dit med? hoppas vi ses då! fast vi ska inte köa speciellt länge! :) det behövs ju inte.

2008-10-07 @ 23:47:23
URL: http://coldplays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0