Onsdag eftermiddag

...och jag har fortfarande inte slutat le. Det är så sjukt, jag ska få en till häst, hjälp. Jag är lyckligast. En till UNDERBAR häst dessutom, FIN häst, SNYGG häst, GRYM häst... ja ni fattar! Helt sinnes.Det allra bästa- det är ju på riktigt med, inte bara en dröm. Jag har haft häst i 6 år, men detta blir min första egna, ingen foderhäst som jag måste lämna tillbaka till en ägare som inte vill ha den, eller som jag inte kan skriva mig som ägare på stamtavlan.  Denna häst kommer jag inte att skiljas ifrån på bra länge, jag hoppas att jag ska ha henne i iallafall 10 år, beroende på hur livet ter sig. Jag har köpt mig en kamrat som kommer mig vara trogen så länge jag vill det. Sedan om jag förtjänar det är en annan sak... men ändå kommer jag hålla fast vid henne läänge länge. Jag gillar henne redan massor massor massor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0