Måndag och lov

Första dagen på höstlovet, vilket känns riktigt nice. Varit en stalldag idag. Jag hade utsläppet så var där vid halv 9 och åkte sedan hem vid 5! Skutt och jag red ut i skogen och han var helt bäng :D Livet lekte enligt honom. SötSkrutt.
Strass däremot fick bli tömkörd på banan, riktigt fin stundtals i traven, galopp gav jag mig inte på så mkt då hon änsålänge har svårt att bära sig där samt samla sig ordentligt ännu, men det kommer det oxå. Vill inte rida på henne för mkt med sadeln då den inte alls ligger bra på henne. På söndag blir det Sharpman. Skulle ha åkt till Malins stall när sadel-Lasse kom dit, men pappa fick förhinder och kunde inte köra mig. Men Sharpman ska vara bra dem med har jag hört, de har iallafall jobbat upp sig de senaste åren. Förr hörde jag ganska mkt dåligt men nu förtiden hör jag bara bra och att folk varit nöjda :) Ska iaf bli riktigt skönt med en ordentlig sadel. Jag vill komma igång och hoppa NU!
Skutt fick hoppa ett litet sockerbitshinder igår och jag tror inte att vi två varit gladare på länge. Åh det var så kul. Skutt studsade och hade sig, han verkligen älskar det. <3

Nä, nu ska jag göra något vettigare än och sitta här :P
Puss och Kram hela dan/ Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0