Måndag igen

Idag var jag i skolan väldigt tidigt, kvart över 7 närmare bestämt! Jo, då undrar väl alla varöfr jag var så jävla tidigt i skolan, börjar ju inte fören 20 över 8! Joo... för att min kära lilla pojkvän för det första bor mitt ute i skogen, och för det andra börjar jobba tidigt. Jag tog bussen 20 över 6 därifrån och var som sagt tidiiiiigt i skolan. Så nu vet ni det! Det ska bli sköööööönt och få dedäär jäkla körkortet så man kan sova lite extra länge, även om jag inte är speciellt morgontrött. Men 7 i skolan... ? Ja, jag tror ni fattar.

Imorgon hämtar vi Strass, hoppas jag :D Jag vill sätta igång nu nu nu med henne, träna och tävla... allt som jag vill göra. Skutt ska få hoppa lite gran om några veckor tänkte jag, ska bara rida igång honom lite mer först. Idag ska vi ut o klättra i skogen! :)  Hoppas på finfint väder, precis som i går... för det var underbart! Tyvärr ser det väl inte så ljust ut för det. Fotade Skutti lite igår med;

        

Plutt<3


                                                                                                                                                                    Puss  & Kram hela dan :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej Bella =)



Gu va kul med en blogg till å din dessutom ;)

Vi mår bara bra,,javisst finns det konsigt folk(det du kommenterade i min blogg) ;)

Hur mår du då?!!



Så fina bilder på hästen,,det är din va?!!!



STOR KRAM FRÅN SVÄGERSKAN =)

2008-10-13 @ 13:18:43
Postat av: tess

underbart att du ÄNTLIGEN får hem din sötnos =)

2008-10-13 @ 15:03:55
URL: http://www.metrobloggen.se/miniminiliten
Postat av: tess

glömde säga att skutt är lika snygg som vanligt ;P

2008-10-13 @ 15:04:46
Postat av: Emma

Hej



Hittade till din blogg från Erikas (hon är mina barns gudmor) och blev ju nyfiken. Ännu lite gladare blev jag när jag såg din fina fina häst!



Vilka underbara bilder!! Stort grattis till nya hästen oxå - förstår din lycka in i minsta detalj, har själv två små yrväder till hästar å en änglahäst i himlen. Tyvärr räcker inte tiden till längre så jag har de utlånade nu å saknar hästlivet såklart!



Tack för titten!



Ha det bra



Emma

2008-10-14 @ 09:14:35
URL: http://linusludde.blogg.se/
Postat av: sara

Det kan du räkna med att du får! Vad ska vi laga för gott tycker du? :):):)

2008-10-14 @ 22:30:47
URL: http://bananens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0