Lördag

Dagarna går fort som fan. Idag ska jag med mamma på någon konsert hon så gärna ville gå på med Gunilla Backman. Mamma älskar henne! Så man får väl stätta upp :) Vet att mamma blir glad och uppskattar sånt.

Idag har Malena varit ute o ridit på Skutt, det gick väldigt bra! Så nu hoppas jag att hon o hennes sambo snart hittar ett jobb så de kan stanna kvar här i stan. Hon är en sån som jag känner mig trygg med att lämna bort Skutt till :) Käns väldigt bra med andra ord. :)

Jag får ryck på bankerna som inte kan jobba på helger. De fördröjer mitt hästköp, dem jävlarna! :p I veckan hämtar jag Strass iaf. På tisdag hoppas jag! Trodde nog att det skulle bli idag eller imorgon, men icke. "Det handlar om så mycket pengar så dem kan vi inte föra över en helgdag" bla bla bla ....

Hej för nu :)

Kommentarer
Postat av: tess

vad ska man säga.. banknissar är som politiker... de får SKYHÖGA löner för att dricka kaffe och vara otrevliga nöjt flin

2008-10-12 @ 19:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0