Helgen

Nu var då helgen slut igen, det går så sjukt fort hela tiden. Snart är det fasan lov :D
Inget speciellt gjort i helgen direkt, firade min födelsedag med släkten igår, fick massa pengar, presentkort, parfym mm.Sånt behövs alltid! Ska spara lite pengar nu så jag kan betala lite av min sadel själv, vågar knappt be mamma och pappa om mer pengar nu...eller på flera år!

Tanken var idag att vi skulle till Strass o rida + skriva papper m.m, men Annette(ägaren) var sjuk plus att det var skitväder så det blev framsjuktet tills på torsdag, o då hoppas jag även att jag kan få hem lilla Strassan :D Det skulle ju vara sjukt kul. Vill ha henne NU NU NU NU NU!!! Längtar grymt jävla mycket. Funderar lite på vad jag vill ha för sadel till henne... Det är inte lätt. Älskar ju min sadel som jag har nu till Skutt så det vore ju skitbra om den passade henne med, men det tror jag inte, hon är liiite bredare än honom. Ska ringa till sadelmakaren Lars Sundin så får han komma och passa ut en sadel till henne. Om min hoppsadel passar henne så tänker jag köpa en dressyrsadel, för om hoppsadeln passar både Strass o Skutt så lär ju dressyrsadeln med göra det. Det vore iallafall optimalt... o snällast för plånboken :D haha!

Ska straxt åka hem till pappsen nu. Skola imorgon igen.
Puss&Kram.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0