Hej igen

Nu har jag inte skrivit på några dagar, men här har ni mig igen :D
Mycket som händer just nu, Skutt har blivit friskförklarad så äntligen kan jag börja rida igen! Grymt nice. Strass skulle kommit idag, men efter strul med banker o pengar mm så blev det ej idag då ägaren inte vill släppa henne fören den dagen pengarna finns på kontot, vilket kan ta flera dagar när man inte har samma bank... Suck, men men. Jag hoppas på helgen helt klart.

Våran skitsnygga Paddexridbana är nu klar så jag tog ett litet mjukgörande pass på Skutti där idag, ca 25 min i bara skritt o trav. Den var snygg att rida i o det kändes bra :D Skutt var rädd för staketet. Knashäst! Men lyckades iallafall någotsånär få honom i lägre stadig form, inte så lätt nu när han bara galopperat på typ lång tygel i 3 veckor! Jag är iallafall jävligt lycklig över att han är frisk nu ♥

Lycka kan köpas för pengar! - köp en häst.

God natt på er

Kommentarer
Postat av: Josefine

Det är lite roligt med din blogg för man fattar knappt hälften. xD

2008-10-10 @ 08:47:04
URL: http://japanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0