Hade glömt

... att jag var irriterad förut idag. Jo varför? För att jävla bitränade rektor gjort om vårat schema så det blir piss för mig + alla andra som har MUM istället för Historia. Har tidigare börjat halv 1 på torsdagar, men kommer nu att börja 8.10 - 9.20 sedan 3 timmar håltimma till halv 1 . Bara för att skit LarsT tycker att det är för långt på fredagar, dvs. 8- halv 10 rast 20 min 9.50-11.30. Så nu blir det sovmorgon på fredagar till 9.50
Nä usch, jag är så arg. Skit sämst dåligt. GAH! Kan dem inte tänka? O vad är det för fel på fredagspassen? Vi har ju för fan en rast på 20 min. Som vilka jävla lektioner som helst bara att det är samma lektion två gånger på rad.
Alltså, nae! Imorgon ska jag gå ner till skolledningen och KLAGA.
Fan alltså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0