Ett tag sen sist

Nu var det ett tag sen sist. Allt går jättebra med hästarna osv, riktigt roligt :) Strass red jag på banan häromdagen och det gick bara SÅ jävla bra. Nu har vi börjat förstå varandra lite bättre och lär oss ihop nu. I helgen ska jag hoppa lite smått tänkte jag. Även med Skutt :) Han har ju itne hoppat på hur länge som helst nu så det ska bli riktigt roligt. Han går bättre än någonsin nu. Det är så kul! :D Jag är så glad.
Nä, nu ska jag nog ta o vara med på lektionen med, haha!
Puss och kram!



Måste visa er en film jag såg på YOUTUBE. Ska man skratta eller gråta?


Kommentarer
Postat av: tess

gråta!

2008-10-24 @ 14:55:17
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0