Tisdag fm

Andra dagen i skolan efter lovet. Det var segt igår att gå upp men gick bättre idag! Nu har jag graf och ska väl sätta igång att jobba lite grann med mina måltidssymboler :P

I söndags var vi på Sharpman och provade ut sadel till Stass. Blev en prestige Golden Star. Väldigt skönt :D Provade massa olika sadlar och Strass var jätte jätteduktig, bara stod och vänbtade snällt och gjorde allt som hon skulle. Åh, vilken underbar häst jag köpt mig. Sedan skulle sadelutprovaren beställa sadeln och fick reda på att det kommer att ta 6-8 veckor för den att komma då den inte fanns på lager i Sverige. Måste alltså beställas ifrån tillverkaren i Italien :/ Suck. Men Skutts sadel fungerar så länge, med en padd. Köpte en ny Mattes fårskinnspadd med kanal som hon ska ha under sadeln. Som sagt, underbar häst och det går bara bättre och bättre nu <3

Skutt plutt fick hoppa lite i söndags med, han tyckte att det var super kul verkligen. Han har ju inte hoppat på ett år. Senaste gången vi hoppade var den sista nov, kommer jag tydligt ihåg för då var vi och hoppade för Helene. Gick väl egentligen inget vidare, han sprang mest och sprången blev helt flacka, men åh så söt han var :) Igår tömkörde jag honom och han var superfin på slutet <3 Jag har inte bara EN underbar häst, utan TVÅ! 
Jag är världens lyckligaste människa! 

Kommentarer
Postat av: tess

duktig Totto =) min får ny sadel idag förhoppningsvis. men ingen sadel kan vara sämre än den nuvarande så ... xD jag får en dressyr idaaag =) wiiie puss på dig sötnos <3

2008-11-06 @ 14:29:03
URL: http://metrobloggen.se/miniminiliten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0