Söndag - 1:a advent

Så nu har min häst gått o skadat sig. Himla roligt. Hon har troligtvis fått en smäll eller sträckt sig för bakhasen är stor som en baseboll?! Ingen feber, inget nersatt allmäntillstånd, god aptit och inte ens halt!! Hoppas svullnaden går ner snart för jag vill kunna rida på henne.
Skutt är grymt pigg för tillfället, han gillar att det har börjat bli lite kyligare ute tror jag han är så söt :D

Pappa är och hämtar en lånesadel på Sharpman idag till min kommer i slutet av januari. Skickade med honom en lapp så han skulle köpa rätt stigbyglar = ett par Bow Balance :)

Nu ska jag fortsätta o städa här hemma. I natt sover jag i mitt nya rum :D
PussoKram


Kommentarer
Postat av: tess

Bella, dålig uppdatering tycker jag!! Hur är de me hästen? :)

2008-12-07 @ 17:24:06
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0