Torsdag + fredag + lördags ridpass

Torsdag:
Red ut en sväng. Kände från början att det inte var en bra dag idag, skutt hade träningsvärk ifrån klättringen, så jag ansträngde mig inte så mycket att arbeta honom. Tog en lugnare tur ute. Men var rygg och bakben tog vägen vet jag dock inte :P Galopperade lite mer än vad jag hittils har gjort. Han tyckte att det var kul. Han släppte i slutet av passet, ryggen kom lite. Mer mysig tur, än nyttig tur :)



Fredag:
Skutt vilade. Gick i den "lilla sommarhagen" hela dagen och åt sig tjock på gräs :)




Lördag:
Red ut en längre runda idag. Den vägen där man passerar "galopp-backen" Tog en lugn galopp uppför där :) Super kul tyckte Skutt som mest studsade när vi kom dit :) Galoppjobbade även lite gran idag på ett fält. Fick till en väldigt rund o fin galopp. Traven kändes oxå väldigt bra idag. Lite lat i början, men mycket fin på slutet!



Japp, de var det.
Puss & Kram hela da'n
/Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0