Söndagens ridpass

Tråkig regning dag. Red ut. Skutt styrde in på ridbanan, men varken jag eller han var klädd för det, så vi red till den s.k. "gräsbanan" ist :P Red lite ordentligt. Kändes väldigt bra. Han orkade inte riktigt på slutet, efter ca 40 min, så jag gav mig. Arbetade lite mer i galoppen idag, han kändes väldigt fin. Kommit på mig själv att jag måste rida lite mer fram så han kommer lite av sig själv istället för att jobba honom dit, för det har han inte riktigt muskler till ännu. Senare i veckan ska jag försöka att ta ett pass i paddocken med!

Puss och kram hela da'n
Bella

Kommentarer
Postat av: Mischa

Tävla om jätte snygga örhängen på min blogg! :D

2008-05-18 @ 20:49:18
URL: http://www.MIISCHAS.blogg.se
Postat av: Marcus

Hej!
Delta gärna i min tävling "Vem Vinner Eurovision" eller gå in på "Hemsidans Topplista" och rösta fram din favorit artis/band.

2008-05-18 @ 21:01:11
URL: http://musiknytt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0