Onsdag

Nu sitter jag här, färdigt att åka till skolan men bussen går inte fören om en halvtimma. Bästa sättet att fördriva tiden är att sitta vid datorn då :D
Idag är det graf och foto som gäller. Ska fortsätta på min tidning, är näst sista gången nu och det känns som om jag inte kommer bli klar riktigt :S . Idag ska jag göra en nyhetsgrafik och jag har inte en aning om vad det ska bli. Utöver det så ska jag göra en helside annons om bonuskort på BIO, sen blir det väl lite fix o trix med resten av tidningen.
På fotot vet jag inte vad jag ska göra, eller jo... Maria och jag ska fota panorering och frysning. Sista uppgiften, sen är jag klar med foto. Antagligen får vi tillbaka fotoproven med, som vi gjorde förra veckan. Det gick inte så bra tyvärr. Jag läste alldeles för lite. Men men, hoppas LarsT gillar mig ändå så jag får bra betyg. höhö.

I em ska jag till stallet såklart, är niceigt väder idag så det ska bli skönt. Skutte som var ofräsh förra veckan har frächat till sig lite, i lördags varken syntes det, eller kändes så jag började trava lite smått igen. Ska ändå åka till veterinären på torsdag, för säkerhets skull. Åh, jag verkligen ÄLSKAR att vara i stallet. Skutt är så bäst.

Det är underbart

Nehe, nu får ni hålla tillgodo med detta, så börjar jag min riddagbok här på bloggen ev. i kväll :)

Ha det så bra! Puss & Kram hela da'n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0