Måndagens ridpass

Red ut på en pigg och glad Skutt. :) Red den s.k. vanliga rundan. arbetade lite i galoppen på ett fält. Fick till den brai vä varv men inte i närheten så bra i hö varv dock. Ingen rytm, och stötigt. Blev bättre efter ett tag när jag ridit lite mjukgörande. Det är ju mitt dåliga varv så jag har väl bara mig själv att skylla! Får ta o rida mer i det varvet. Blir ju lätt att man rider mest i sitt braiga varv.
Jaja, trots det är jag nöjd med passet, i traven kändes han oxå väldigt mjuk o fin. Kunde plocka upp honom lite högre idag utan att han gick bakom hand, vilket inte häder alltförofta annars :)  Han kämpade bra lilla Skutt.

Biild från idag, på kalas kulan ;)
image59


Puss och kram hela da'n
/Bellla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0