med bara 28 dagar kvar...

till Göteborg horse show så gör jag en liten summering av vad jag tänkt att jag ska köpa där, och lite som jag vill köpa oxå. Men vi får se hur det blir med det:)  ;

  pannband by GG, de är fint :) ca 265:-

 en JW luva , eller kanske en Equiline - beror på vilken som är snyggast :) ca 390:-
 
 ett par chaps. Blir nog ett par sånnahär. Hade gärna viljat ha ett par Dyon men jag är för snål! ca 695:-

 ett par sprenger Bow Balance :D ca 1495:-

 ett fleecetäcke med hals, vad jag nu hittar, ca 350:-

 ett dressyrträns till min dressyrhäst ;) ca 700:- (om någon har förslag tar jag emot tacksamt)

 Ett equiline otcagon shabrak. Antingen i Mörkbrunt eller i blått :) ca 500:-


Ett Mia´s RS skritt täcke i ylle - fast jag hittade inte någon bild på det. Men ett brunt o beigt!

 + en hel del till :D


Jag inser att detta kommer att bli en skapligt dyr resa. Men med allt betalt utom lunch så går det bra att shoppa för över 4000 kr :D ...det är jag värd

Puss & Kram hela dan´





Kommentarer
Postat av: Anonym

rik eller bortskämd?

2008-05-14 @ 10:25:36
Postat av: Bella

... jag har faktiskt sparat mina egna pengar. Sen fick jag av mina föräldrar? Är det något fel med det?

2008-05-14 @ 14:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0