..........

Känns inget bra just nu. Somnade kl 1 i natt och vaknade kl 6 och kunde inte somna om... vaknat några gånger under natten oxå. Maten kom upp igår. Jag vet inte vad det är med mig och om inte jag vet de, vem vet de då?  
Jag tror jag är en idiot!
Jag bara förstör, tänker efteråt när det redan är försent.. Jag får väl helt enkelt skylla mig själv, det är väl mitt fel... och mitt egentliga beslut. Men det kanske är bra för ett tag, jag vet inte. Jag vet ingenting just nu. Om man bara kunde vara ett barn igen, gå och gråta hos mamma sen var allt bra - vad skönt det skulle vara, synd bara att det inte är så längre. Jag är väl mer "vuxen" än barn, får klara mig själv. Jag vet inte, jag vet inte, jag vet inte.
Och ingne vet vad som kommer hända nu, hur det kommer te sig. Antingen faller allt, eller oxå kommer vi bygga upp det. Jag känner mig bara likgiltig och apatisk inför det- hoppas det bara är en fas och att det är okej sen igen, vill inget hellre just nu.
Men jag tror jag att det jag gjort, har jag gjort för sista gången

Aja, får se om jag skriver nägot mer idag eller under dem närmsta två veckorna..
Puss/Bella ♥


Kommentarer
Postat av: Malin V

Usch . Jag blir bara ledsen när du är Ledsen . Du är ju jämt så glad, o jag vill att du ska vara glad ! de löser sig till det bästa ska du se Bella

2008-03-27 @ 10:10:10
Postat av: Josefine

Åh, gumman nu blir jag orolig! Jag vet att vi varken setts eller pratat på typ fler evigheter. Men jag bryr mig och vill inte att du ska vara ledsen! Du får gärna prata med mig om du vill. Finns ju både på mobilen och MSN. Går bra att ringa eller skicka ett sms närsomhelst! Ibland känns det ju lättare när man pratar om det som känns tungt. Puss på dig och en jätte-bauta-kram!

2008-04-08 @ 14:58:49
URL: http://japanen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0