Hej på er

Det var så längesen jag skrev. Jag är riktigt dålig på det. Vet inte ens om det är någon som läser det egentligen. Kommentera gärna om någon läser, för då kan jag fortsätta att skriva.

Jag känner mig lite konstig just nu.
Är ofta irriterad och arg , blivit apatisk för vissa saker och bryr mig knappt.
Jag gillar inte den jag som är nu.
Vet inte när jag ska hitta den Bella som tidigare funnits.
Jag vill inte vara såhär, jag sårar.
Varför ska det vara så svårt?
Hur mycket jag än vill och försöker så bara går det inte.

HJÄÄLP!

image45

Kommentarer
Postat av: Mary.

Du sårar inte, Bella. Det är säkert bara en fas. Snart kommer härlig vår och då kommer säkert lite glimtar av glädje tillbaka. :)

2008-02-12 @ 20:38:24
Postat av: Malin Valkola

Jaaag läser :D
o Bella, kom hit så får du hitta på något nytt för några dagar, så du får tänka på annat o komma hem som ditt gamla vanliga jag !

2008-02-12 @ 20:55:25
Postat av: Vikitoria!

Jag läser bella tiihii! ska också börja skriva lite ordentligt nu! :)

Bella lilla solstråle, snart blir det bättre! :)

2008-02-13 @ 10:18:36
URL: http://blubban.blogg.se
Postat av: Josefine

Jag kikar in då och då.

2008-02-15 @ 16:29:09
URL: http://japanen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0