Typ 3 veckor sen sist

Nu var det ett tag sen jag skrev igen... inte så mycket att skriva om egentligen.
Inget hästköp blev det, ägarna sålde hästen halt 3 dgr efter att jag besiktigat den. Ååååååh!
Vad o provade en annan häst, superfin o hoppade som f-n. Besiktigades i fredags, hittade en lös benbit... På onsdag får jag reda på om det blir en operation av den eller inte. Blir det ingen så blir det heller inget hästköp.
De var då själva fan, hur svårt ska det vara?! Usch
Tur att jag har min lilla Skutt iallfall så jag har något att rida på och ha kul med.
Nu ska jag straxt cykla till stallet.
Puss på er.
None

Kommentarer
Postat av: Teela ♥

Nu har jag ny blogg & bloggnamn, hoppas du vill följa mig där istället :)

2008-08-11 @ 10:05:24
URL: http://www.metrobloggen.se/teela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0