Skola idag

Idag börjar ju skolan igen, 3an.. Jösses vad tiden har gått!   Kl ett ska vi vara där, förmodligen bara ett upprop eller liknande idag. HAr varit vaken sen halv 6 så jag börjar bli lite halvseg nu eftersom att jag suttit här ett bra tag.
Tillbaka till skolan igen och det känns inte så fruktansvärt som det har gjort alla andra år. Det kanske låter konstigt, men jag har längtat. Det kommet blir ett galet nice år tror jag. Praktik 3 dagar i veckan - kan det bli mycket bättre? Det enda som är ett frågetecken för mig är mitt projektarbete. Jag har inte en aning om vad jag ska göra :s
Någon som har ett förslag?

Efter skolan ska jag till stallet förstås. Skutt ska få massage idag och det hoppas jag han gillar. I helgen ska jag sätta igång honom igen för att se om han är likadan som han var den senaste veckan... är han det så får jag väl ringa veterinär. Måste oxå prata med Skutt ägare ang honom.  Vill inte lämna ifrån mig honom :( Han är ju min!? Älskar den hästen så otroligt. Jag ska göra allt för att kunna ha honom kvar - mitt hjärta ♥

Hepp, ni får ha det så bra :)
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0