Första dagn

Första dagen i skolan igår var väldigt skön...Vi började kl ett och slutade kl 2. Fick bla vårat schema- galet bra! :) Det gillar jag. Idag är det oxå bara lite allmän info osv. Vi ska få våra skåp och lite sånt. Börjar 10.30.
Imorgon börjar ordinarie lektioner. På torsdagar går jag halv ett till halv 3. Tänk om det hade varit 8 till 10 eller något. Det hade ju varit grymt bra :D Men men... sen när jag får mitt körkort så kommer jag kunna åka ut till stallet på morgonen då :) Det känns bra. Jag gillar skolan, så något sätt, att få vara duktig. :) Det är min grej. Hihi-

Näni små barn nu ska jag gå och duscha! Ikväll blir det att dfira Sara som fyller 18, tjohoo:D Men innan det , stallet förstås =)

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0