Morgon

Nu är det morgon. Gick upp kl 5 tillsammans med Emil, han sov hos mig för att vi skulle egentligen ha sett på hockey igår men så var det ingen. Men det blir hockey imorgon istället :) Heja LHC.

Nu blir det att åka till skolan om 40 min... Idag:

*Media kommunikation = reklamkampanj tillsammans med Naturkunskapen om övergödning.
*MUM... och musikspelaren ska vara klar idag :o
*Samhäll - jobbar med en samhällsfråga = fildelning

I em ska jag klippa mig, färga håret ljust. Inte jätteblont utan mer mellan blont :) Hoppas det blir gut. Men är ju ljus ifrån början så att de ska väl gå bra :) var ju blond i början av ettan, sen inget sen dess :p Ja, vi får väl se.. ni får en bild , haha!
Håll tillgodo med denna gamla blonda bild på mig :)
Puss/Bella
image57 och nej, det är inte hår under armen - utan en skugga. Haha!


Kommentarer
Postat av: Erica

Shiiit, ser inte ut som det är du på bilden ! ;)

2008-05-08 @ 22:41:24
URL: http://erkiperki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0