Jag-har-tråkigt-inlägg (heeeeeeeeeelt ointressant)

Jag äger: (som används till Skutt)

26 st schabrak varav 6 är tävlings schabrak
2 fårskinnspaddar
1 Gelpad
4 uppsättningar skydd (fram+bak) (2 veredus, 2 utan märke)
10 st uppsättningar av lindor (4 av varje)
4 fleece täcken
3 regntäcken
6 fodrade utetäcken
4 bomullstäcken
2 skritt täcken
4 Förbyglar med martingal
1 vanlig martingal
4 träns av olika utföranden
2 equiline luvor
2 lädergrimmor
 transportskydd
4 vanliga grimmor + grimskaft
1 magplatta
2 vanliga sadelgjordar
1 sadel image37


        Sen säkert en hel del som jag inte kommer på just nu :) Listan skulle bli lång om jag skulle rabla upp de jag hade till Asterix oxå =) 
       










 Puss   Bella .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0