Well , well

Just hemkommen i från stallet. Älsklingen min låg i sängen och sov och var supersöt, hihi :)
Skutt & Jag red ut med Linda & Otto - åselsta rundan och Lindas häst var jätterädd för allt typ och gick på Skruttan hela tiden, haha. Så trögt.
Jag testade de nya skydden idag, bara för att rida in dem lixom. Passade perfekt och var jättefina =P . Nöjd med köpet eftersom att dem var billiga med. Superskön dag att vara i stallet på , soligt och fint.

Nu resten av dagen ska jag bara vara med Emil och mysa lite o så. Han ville gå till ICA och köpa massa onyttiga saker.. fast jag hade ju min onyttiga dag igår, så då går de ju inte. Oj vad syyynd. Men det är ju ingen som har sagt att jag behöver äta bara för att han gör de. Haha, mobbat. Ja, iallafall... ska försöka ladda hem Tjenare Kungen nu om de vill fungera. Igår kollade jag på Sandor Slash Ida o med på köpet råkade jag få Norsk text som inte gick o ta bort, hehe. Lite störande, men de gick ändå. Filmen var väl heelt okej, men boken är mucho bättre. Så det så.

Nehe, nu är det visst mat. Got to gooou ! =)
Hade /Bells

(inga bilder i detta inlägg för de är FELPÅSIDAN)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0