Thats it!

Ja, nu sitter jag här i min lite sorgliga ensamhet och pysslar med min blogg. De är okej! Har just ätit korv med bröd, eller bröd med korv...Vilket man nu än säger. Heeeeeeelt ointressant faktiskt. Who cares?

Iallafall, idag har vi haft mediaproduktion. Började med nya projektet som vi ska hålla på med i 10 veckor nu. Vi ska göra en produkt och sedan reklam för den. Både som radio-reklam , TV-reklam & grafisk reklam (d.v.s. typ affischreklam för er som inte vet)  Hamnade i en perfekt grupp = alla vi sju tjejer som umgås. Hann idag med att göra ett förslag/idé till varje medium. Sofia & jag har "huvudansvaret" för Rörlig bild (film). Ska faktiskt bli skit roligt, tror att detta kommer bli riktigt bra tillslut  =) , i hope.

Efter skolan åkte jag ofcourse till stallet. Medan jag väntade på att186488-2
 hovslagaren skulle komma så fixade jag allt, mockade,
gjorde kraft och hö! Skutt ( min häst alltså ) hade en tappsko så jag hade itne ridit ordentligt på två dagar så när jag red ut sen var han suuuuuper pigg! Det går så himla bra nu så det är så roligt. Nästa lördag är det hoppträning på furingsta. Dock inte för min ordinarie tränare utan för Helene. Ingrid ( den ordinarie) har inte haft tid att komma dit på ett tag, mycket tävlingar som börjat o sist när de skulle vara träning så blev den inställd, blääää. Så ja.. De kan alltså gå precis hursomhelst  nästa träning.
Igår så köpte jag nya skydd till fjutten med. Ett par bruna Veredus, pro light. Har ju redan ett par Veredus, men det är läder i dem så de får bara användas vid fiiiina tillfällen ;) Muahaha.


Mina smeknamn över Paljett

- Skutt ( standard namn som han heter till vardags)
- Skruttan
- Skrutti Bang-bang
- Fjutt (is/en osv)
- Pluttis
- Purti
- Kurt
- Paljett Waktinger (när han är riktigt olydig)
Ja, haha. De var väl det.


Nu ska jag försöka göra något vettigare i väntan på min pojkvän som kommer kl 1 ungefär :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0