skutthopp


Vaknat upp ännu en dag, de var ju skönt. Vem vet ? En dag kanske man bara inte vaknar mera.
Var ganska trött faktiskt och låg och drog mig ett litet tag, sen gick jag in i duschen. Även efter duschen la jag mig i 5 min. Trotts detta är jag färdig 20 minuter innan jag ska gå. Så sköööööööönt. Slippa stress och allt va det heter.
Idag är skolan ganska tråkig, bara tråkiga ämnen = mediakunskap, engelska o matte. Att vi dessutom har två MDK är bara jobbigt. BLÄ!! Meeen men ...
När jag skulle fixa mig förut så upptäkte jag att min spray var slut, så idag får man se ut som en blöt katt eller något, haha. Mobbat, ännu ene gång. haha

skutthopp
I EM ska jag till stallet såklart. Har insläppet så jag kan inte rida direkt när jag kommer för då missar jag insläppstidenmed ty p 30 min, så jag får rida i mörkret. Fast de är ju inte så mörkt ändå faktsikt . Imogon ska jag till ridhuset :D Känner att jag verkligen behöver det nu. Skutt är typ ganska så jätte oriden för tillfället. Måste arbete igenom honom aningens. Hihi. Så att hoppträningen inte går piss.




Nee, nu måste jag gå faktistk borsta tänderna.
Take Care / B .


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin han är skutt :)

2007-02-18 @ 20:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0