<3

Igår var det alla hjärtans dag :) Ska ta och berätta lite om min dag. hjärtan
Jag slutade skolan ungefär 20 över 12. gick så snabbt jag kunde ner till Söder Tull, tog 6 min.. Det brukar ta 14 :P Anledningen till varför jag gick så fort var för att jag skulle honna med 12.31 bussen. Vilket jag som tur var gjorde. Var i stallet ungefär kl 1. Tog in Skutt, borstade o broddade och satte på all utrustning och gav mig iväg ut. Red i ca 45 min, galopperade på fält med massa snö och det gillade Skruttan :) Sen när jag kom tillbaka till stallet var kl ungefär kvart över 2. Jag rycktade Skutt och broddade av och släppte ut honom i hagen igen. Mockade, gjorde mat o hö och smörjde träns + martingal. Gick ut sen och pussade på Bang-Bang i hagen och gav honom lite morötter, tihi. Han är så söt när han tigger :) <3 Står och muppar med sitt lilla huvud och kollar så sött, verkligen hundögon - fast att han är en häst, hihi. SötSkutt. :)

Ca kl 15.15 kom mamma och hämtade mig o då åkte vi till albano för att köpa ros till Emil. Sedan var det snabbt hem, satte på ungen, hoppade in i duschen, hoppade ut igen, skalade potatis, klädde mig, skalade lite till potatis, skar potatis, satte in potatisen i ugnen, tog fram kycklingfileerna, tinade dem, stekte dem, sminkade mig,  tog ut potatisen o hade på margarin, satte in dem igen, stekte lite mer kyckling, gjorde chokladpudding, hällde upp chokladpudding i lite finare skålar, ställde in chokladpudding i kylen,skar grönsaker, stekte kyckling, tog ut potatis, saltade potatis, satte in potatis, dukade, stekte kyckling, lade upp kyckling på tallrikarna, lade upp gurkan o tomaterna på tallrikarna, diskade undan lite, tog ut potatis, hämtade ljus, packade upp rosorna, lade potatis på fat, släckte lyset, öppnade dörren för Emil.... pjuuuh.. Sedan kunde jag andas ut. Allt detta hann jag på en timma! Strongt gjort tycker jag, haha.

Hade iallafall en jättemysig alla hjärtans dag :) Vi tittade på film och ät mat och myste. hihi. Fick en superfin ros av Emil och en söt nallebjörn =) och massa pussar o sånt förstås :D och ja just det ... ska inte glömma hans kärleks PP som han hade gjort, tihi. Sött :)

Nu ska jag kolla lite på TV :)
Ha det jättebra Puss/Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0