Iväg snart

Har varit sjuk idag med, och igår.. Inget roligt alls :( Har TRÄNINGSVÄRK i magen för att jag har hostat så in i helvete mycket. :/ Uscha !

Ska iväg snart, på införmationsmöte inför sommarjobbet, hoppas jag inte sitter där och hostar hela tiden, det vore ju grymt pinsamt! Måste ju dock dit för att annars missar jag ju allt :o å det är ju ännu värre än lite host. Ajaa...

Imorgon är det besök på Hästkliniken igen som gäller! Hoppas allt går bra och det är som det ska . Inget roligt annars...Redan missat en inbokad tävling och helst vill jag inte missa flera. Fast de allra viktigaste för mig är ju iof att Skutt mår bra :)

Puss & Kram från lilla sjuka mig :D haha^^

image32

haha, muppigt att jag lägger in denna bild egentligen, jag ser ut som ett missbildat litet jihu! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0