Haaiiiir Care

Oh yeah... Sitter nu och har data kunskap. Inget vidare att skriva om, men jag skriver ändå.. fast inte om det.

Tittade på bilder igår från när jag hade långt hår, längre hår, mitt riktiga hår.. åh gosh vad jag saknar det. Vill ha mitt långa hår tillbaka, nu. Hoppas det växer ut snabbt.
Beställde clips till min extension igår, hoppas att de kommer snart så jag slipper detta jävla korta fula hår!! Hehe...  Satt och borstade igenom det igår med och kammade fint o plattade det. Haha, måste försöka färga det lite med.. annars blir det inte så bra xD Eller jag vet inte riktigt. haha,  Jag hoppas att de fungerar bra o så iallafall :)

Nu i EM ska jag åka till Skutt så klart. Han är i stort sett helt igång igen efter sin lilla ofråsch het :p Jätteskönt! men han är riktigt jävligt pigg nu och jag har varit nära åp att åka av två gånger på en ridtur häromdagen. Har ju bara åkt av en gång, och den kan man knappt räkna, hahah! Ska på återbesök den 26:e för att kolla om allt är okej och att det inte var någonting allvarligt så. Men tyvärr så hinner jag nog inte bli fit-for-fight tills tävlingen jag planerade in den 21:e april då.. lite tråkigt... men det kommer ju massa flera tävlingar. Vi måste träna lite mer bara, lite grann som inte riktigt är 100.
Söt är han iallafall min lilla sötplutt Skutt :)

image29



Varit  med  min  Älskling  hela  helgen,  jättemysigt!  Ätit  massa  godis  och  annat  gott,  hihi.  Snart  ett  år  babe. Älskar  dig  obeskrivligt  mycket  <3

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Haha, annars kan ju du och jag göra en färgningsrepris ;), haha vi är ju så bra på det ;)
Jag tycker ditt hår är fint!!! //vickan

2007-04-10 @ 13:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0